15 Nisan 2009 Çarşamba

Sen adam öldürmeyi iyi bilirsin-volume 2



Galatasaraylı futbolcu Sabri Sarıoğlu, Fenerbahçe maçındaki olaylarda mağdur olanın kendisi olduğunu ifade ederek, ''Emre Belözoğlu bana saha içinde küfür etti, 'Seni öldürürüm' dedi. Mağdur olan benim'' dedi.
Sabri, Galatasaray TV'de yer alan röportajında, Galatasaray-Fenerbahçe maçının sonunda ve içinde yaşanan olaylarla ilgili ''günah keçisi'' ilan edildiğini savunarak, kendisine küfür eden Emre Belözoğlu'nun, ayrıca saha içinde kendisini tehdit ettiğini söyledi.
Geçtiğimiz hafta sonunda önemli bir dünya derbisinin yaşandığını kaydeden Sabri, şöyle konuştu:''Sonuç olarak Fenerbahçe bizim ezeli rakibimiz ve ebedi dostumuz. Her zaman biz futbolun sahada yaşanmasını, sahada bitmesini istiyoruz. Son dakikalarda gerginlikler yaşandı. Bu hiçbirimize yakışmadı. Ama maçtan sonra bir de baktım ki neredeyse günah keçisi ben oldum. Lugano 'kıvılcımı biz yaktık' demesine rağmen, hala günah keçisi olarak bazı insanların beni göstermesine bir anlam veremiyorum.''
Sabri, Emre Belözoğlu ile yaşadığı münakaşa ile ilgili olarak da, şunları anlattı:''Milli takımdan hepimiz arkadaşız. Hiçbir zaman birbirimize karşı terbiyesizliğimiz olmadı. Maç içinde de bunu herkes gördü. Bazı yorumcular mantıklı yorumlar yapmıyorlar. Emre Belözoğlu'yla omuz omuza mücadeleye girdik. Bu mücadelede o düştü kaydı ve reklam panolarına vurdu. Ben gidip onu kaldırmak istedim. Ama o beni geri itip küfür etmeye başladı. Ben şaşırdım ve 'neden bana küfür ediyorsun. Özür dilemeye geldim' dedim. Emre ise bana o dakikadan sonra oyun içinde tehditler savurdu. Ben hiçbir şekilde karşılık vermedim. Benim küfür ettiğimi iddia edenler tamamen yalan söylüyorlar. Benim sadece tek söylediğim kelime 'küfür etme, adam gibi dur' lafıdır. Futbolcu yere düştüğü zaman biri gelip onu yerden kaldırıyorsa o hareketi kasıtlı yapmamıştır.''
-''TEK HATAM YAN HAKEME TEPKİ GÖSTERMEM''-
Sabri, maç içinde yaptığı tek hatanın, yan hakeme abartılı tepki göstermesi olduğunu ifade etti.
Sabri, şöyle konuştu:''Ama hiçbir zaman hakaret etmedim. Öyle bir şey olsa zaten beni kartla cezalandırırdı. Ben devre arasında sahaya çıkarken orada hakemler bekliyorlardı. Gittim özür diledim. O da 'Tamam kardeşim biraz daha dikkatli ol' dedi. İkinci yarı ben hakemlerin yanına bile uğramadım. Örneğin Hakan Balta'nın düşürüldüğü pozisyonda bence bariz penaltı varken, biz gidip buna bile itiraz etmedik'' diye konuştu.
Tecrübeli futbolcu, maç içinde Emre Belözoğlu ile yaşadığı olayları ise şöyle anlattı:''Maç içinde bir faul pozisyonu oldu. Hakem faulü verdi. Ben görev yerime doğru dönüyordum. Arkamdan küfür ettiğini duydum. Döndüm 'Neden küfür ediyorsun ?' derken o tehditlerle üzerime geldi. Ben de kendimi kaybettim, boğazını tuttum. Yaptığım şey doğru değildi ama bir futbolcuya bu kadar ağır şekilde galiz küfür edilirse çileden çıkar. Ben de dayanamıyorum, ben de insanım, ben de futbolcuyum. Belki yapmamam gerekirdi ama kendimi tutamadım.
Ben bu konuda yorumcuları da anlamıyorum. Tamam tepkimi biraz fazla verdim, doğrusu dayanamadım. Yaptığım doğru bir şey değil kabul ediyorum ve özür dilerim kamuoyundan. Ama insan bir yorum yaparken biraz da düşünür. Bir anda ben neden geri döndüm. Bunu biraz düşünmeleri lazım. Televizyonda Emre'nin ağzı okunuyor. Bana küfür ettiği, beni tehdit ettiği açıkça belli oluyor

Share/Save/Bookmark

1 yorum:

fibonacci dedi ki...

sen adam öldürmeyi ii bilirsin çok ağır olmuş yakışmamış futbol bu tamam taraftarlık fanatiklik bi yere kadar ama trajik çok tatsız olaylara temas etmek yakışmaz emrenin sahadaki herşeyine laf edersin gs den gidişine fb ye gelişine kabuldür fikirindir ama adam öldürmeyi iyi bilirsin ayıp olmuş açıkçası